Fortrydelse og returnering

Kan jeg fortryde mit køb?
Hvordan og hvortil returnerer jeg mine varer?

Svar

Kan jeg fortryde mit køb?

Du har ret til at fortryde købet af en vare op til fjorten dage efter, at du har modtaget din ordre. Bemærk dog, at fortrydelsesretten ikke gælder ved køb af letfordærvelige varer eller specialfremstillede varer, som f.eks. halsbånd med selvvalgt navn.  

Vigtigt: Hvis du fortryder dit køb, skal du først og fremmest kontakte kundeservice og oplyse ordrenummer og varenavn. Du behøver ikke angive nogen grund for fortrydelsen - dog vil det blive værdsat og årsagen taget til op til evaluering.

Herefter skal varen tilbagesendes til os. Varen skal være sendt retur inden fortrydelsesfristens udløb - altså senest på 14.-dagen efter modtagelse af varen.

Varen skal være forsvarligt indpakket. Kunden står selv for emballageudgifter og porto.

Forsendelsen sendes til:
Hanols
Langagervej 37
4100 Ringsted
Danmark

Ønsker du at aflevere varen/varerne personligt, skal det være efter forudgående aftale om afleveringstidspunkt.

Du kan også fortryde købet ved at undlade at modtage pakken eller undlade at hente den på posthuset.

Når varen kommer retur til os, vil du blive tilbagebetalt varens pris på købstidspunktet.

Hvordan og hvortil returnerer jeg mine varer?

Har du modtaget en forkert vare eller en beskadiget vare, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt og helst inden 2 hverdage efter, at du har modtaget din ordre.  

Vigtigt: Du skal først og fremmest kontakte kundeservice og oplyse ordrenummer og varenavn, og hvad problemet er med varen.

Herefter skal varen tilbagesendes til os. Varen skal være sendt retur inden 5 hverdage efter modtagelse af varen.

Varen skal være forsvarligt indpakket. Kunden står selv for emballageudgifter og porto.

Forsendelsen sendes til:

Hanols
Langagervej 37
4100 Ringsted
Danmark

Ønsker du at aflevere varen/varerne personligt, skal det være efter forudgående aftale om afleveringstidspunkt.

Når varen kommer retur til os, vil din returnering blive behandlet hurtigst muligt, og du vel enten blive tilbudt en erstatningsvare eller pengene retur.