Bestilling og levering

Jeg kan ikke logge ind. Hvad gør jeg?
Der skete en fejl, mens jeg var i gang med min bestilling. Har I modtaget min ordre?
Kan jeg ændre min ordre, efter betalingen er gennemført?
Kan jeg få lagt flere bestillinger sammen til én?
Kan jeg annullere min ordre?
Kan jeg fortryde et køb?
Der er fejl på min ordre. Hvad skal jeg gøre?
Bliver jeg informeret, når min ordre bliver sendt afsted?
Kan jeg følge leveringen af min ordre?
Jeg har modtaget min ordre, men nogle af varerne mangler. Hvad gør jeg?
Jeg har modtaget en forkert eller beskadiget vare. Hvordan skal jeg forholde mig?
Jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Hvad skal jeg gøre?
Der var ingen faktura i min pakke. Hvor kan jeg finde den?
Hvad koster det at få varene leveret?
Hvor lang leveringstid skal jeg regne med?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er hjemme til at tage imod pakken?
Kan det lade sig gøre at sende pakken til en anden adresse end den på regningen?
Kan jeg afhente varerne selv i stedet for at få dem sendt?

Svar

Jeg kan ikke logge ind. Hvad gør jeg?

Hvis du har glemt din adgangskode, skal du klikke på "Glemt adgangskode" i login-feltet. Herefter vil du blive bedt om at indtaste den e-mailadresse, du registrerede dig med, og din adgangskode vil efterfølgende blive sendt til dig via e-mail.

Kontakt kundeservice, hvis du trods dette stadig har problemer med at logge ind.

Der skete en fejl, mens jeg var i gang med min bestilling. Har I modtaget min ordre?

Kontakt venligst kundeservice, hvis du har spørgsmål vedrørende din bestilling.

Kan jeg ændre min ordre, efter betalingen er gennemført?

Nej. Hvis først du har betalt, er det ikke muligt at ændre ordren. Men hvis din ordre endnu ikke er pakket og afsendt fra vores lager, kan du kontakte kundeservice og få ordren slettet og pengene tilbagebetalt. Herefter kan du lave en ny ordre med de ønskede ændringer.

Kan jeg få lagt flere bestillinger sammen til én?

Nej, det er desværre ikke muligt at lægge flere bestillinger sammen til én, når først en bestilling er gået igennem systemet (d.v.s. når betalingen er gennemført).

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis ikke din ordre endnu ikke er pakket og afsendt fra vores lager, kan det godt lade sig gøre. Kontakt hurtigst muligt kundeservice.

Kan jeg fortryde et køb?

Ja, hvis det er inden for tidsfristen. Læs mere her.

Der er fejl på min ordre. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt venligst kundeservice, så vi kan få rettet eventuelle fejl hurtigst muligt.

Bliver jeg informeret, når min ordre bliver sendt afsted?

Ja. Så snart varerne har forladt vores lager, modtager du en bekræftelse per e-mail. Hvis din pakke er sendt via pakkepost - og ikke via almindelig brevpost - vil du i denne e-mail kunne se dit pakkenummer.

Kan jeg følge leveringen af min ordre?

Ja, hvis din ordre er afsendt via pakkepost - og ikke via almindelig brevpost - vil du i e-mailen med beskeden om, at din ordre er afsendt, kunne se dit pakkenummer som et link. Klik på linket og den viste hjemmeside vil fortælle, hvor langt din forsendelse er nået. Bemærk, at der godt kan gå nogle timer fra forsendelsen har forladt vores lager, til den er registreret hos leveringsfirmaet.

Du kan også kontakte kundeservice og få at vide, hvor langt din pakke er.

Jeg har modtaget min ordre, men nogle af varerne mangler. Hvad gør jeg?

Det kan forekomme, at dine varer bliver afsendt af flere omgange. Hvis ikke du har modtaget alle varerne indenfor 5-7 dage, så kontakt venligst kundeservice.

Jeg har modtaget en forkert eller beskadiget vare. Hvordan skal jeg forholde mig?

Kontakt venligst kundeservice inden for 2 dage efter varens ankomst.

Jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Hvad skal jeg gøre?

Hvis ikke du har modtaget dine varer senest 7 dage efter bestillingen, kontakt da venligst kundeservice, som så kontakter leveringsfirmaet og informerer efterfølgende dig om pakkens status. 

Der var ingen faktura i min pakke. Hvor kan jeg finde den?

Din faktura er sendt til din e-mailadresse, men du kan også finde den under Min Konto eller kontakte kundeservice for at få tilsendt en ny.

Hvad koster det at få varene leveret?

Vi følger leveringsfirmaernes priser. Det gælder både breve og pakker. Når du har valgt leveringsadresse og leveringsmetode, kan du se forsendelsesomkostningerne for din ordre. 

Hvor lang leveringstid skal jeg regne med?

Alle bestillinger afsendes som regel fra vores lager samme dag, som du har afgivet din ordre. Er varerne på lager, vil din levering som regel ske inden for 2-5 hverdage.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er hjemme til at tage imod pakken?

Hvis der ikke er nogen hjemme, når leveringsfirmaet kommer med din pakke, vil de lægge en seddel til dig med informationer om, hvor du kan hente den. 

Hvis din bolig er en almindelig privatbolig og bruges til helårsbeboelse - og ikke er en erhvervsadresse, etageejendom, fritidsbolig/sommerhus, plejehjem eller kollegium, kan du tilmelde dig Post Danmarks Modtagerflex. Modtagerflex er en aftale mellem dig og Post Danmark om levering af dine pakker og store breve på et aftalt sted på din adresse. Du behøver derfor ikke være hjemme for at modtage en forsendelse, hvis du har Modtagerflex. Tilmelding til Modtagerflex er gratis og kan gøres her

Kan det lade sig gøre at sende pakken til en anden adresse end den på regningen?

Ja, det er muligt at oprette/vælge både forskellige navne og adresser til faktureringen og forsendelsen. Forsendelsesadressen vil være den, hvortil dine varer vil blive sendt; faktureringsadressen vil være den, der står på fakturaen/regningen.

Vær opmærksom på, at der vil blive lagt en fakturaen sammen med varerne i forsendelsen.

Kan jeg afhente varerne selv i stedet for at få dem sendt?

Nej, det er desværre ikke en mulighed vi tilbyder.